От 2022 г. всяка администрация трябва да обслужва и по телефон

Животът

23-10-2021, 09:00

Снимка:

архив

Автор:

Velikotarnovoutre.bg

Всичко от Автора

От началото на 2022 година във всички звена и офиси за административно обслужване в централната и местната администрация се регламентира изричното използване на телефон като канал за комуникация с потребителите. Създават се ясни и конкретни насоки и препоръки за осигуряването и използването на телефон за административно обслужване, разширява се приложното поле на телефоните за предоставяне на административни услуги на гражданите, за запитвания и информация. Регламентира се общ стандарт за осигуряване на телефонно административно обслужване на английски език. Въвежда се и изискване за обявяване на вида на телефонните номера за комуникация - платени или безплатни, заедно със стойността на съответното обаждане.

Това става възможно с приетите днес с Постановление на Министерския съвет изменения и допълнения на Наредбата за административно обслужване. Промените са разработени след извършено мащабно наблюдение, финансирано с европейски средства, на съществуващите практики за използването на телефоните при административното обслужване и констатираните правни и практически дефицити.

 

 

 



Снимка на Деня

МВнР: Сънародниците ни в Европа и Турция вече могат да гласуват, приключи вотът в Нова Зеландия