Дъщерята на Мадона стана рекламно лице

Стела Макартни избрала Лола защото е „влиятелна млада жена“

Дъщерята на Мадона - Лурдес стана едно от четирите лица в рекламната кампания на новия аромат на Стела Макартни.

19-годишната Лурдес ще се появи в компанията на актрисата Амандла Стенберг, канадската певица Клеър Буше, по-известна като Граймс и Кения Кински-Джоунс, дъщеря на актрисата Настася Кински.

Новият аромат на британската дизайнерка ще се нарича "Pop", пише БГНЕС.

Макартни призна в интервю за WWD, че е избрала Лурдес за рекламата, защото е "влиятелна млада жена". В момента тя е студент по сценични изкуства в Университета на Мичиган.

"Познавам Лола от деня на раждането й. Невероятно преживяване е да виждаш как расте и как се превръща във вдъхновяваща млада жена. Това е първата й кампания", сподели дизайнерката за дъщерята на Мадона.

Маккартни добави, че е избрала всички четири модела заради силата на характерите им и влиянието им сред поколението, живеещо в социалните медии.



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов