Банско с участие в 11 международни туристически изложения

Акцент в политиката на общината е повишаване информираността за Банско и Добринище

В изпълнение на Стратегията за развитие на туризма и след анализ на приоритетните пазари, община Банко предприема активна рекламна кампания за налагане на световния туристически пазар. По проекта „Банско, Разлог и Кресна в прегръдката на Пирин”, финансиран от Европейския фонд за регионално развитие и Държавния бюджет, общината ще участва в три международни изложения – в Полша, Великобритания и Германия. Акцент в политиката на общината е повишаване информираността за Банско и Добринище най-вече у потенциалните клиенти от съседните на България страни. На най-голямото българско международно изложение, общината ще участва със собствен щанд и ще представи чудесните условия за СПА и уелнес туризъм, както и фолклорното богатство на региона. Масираната рекламна кампания на курортната община, като туристическа дестинация, е свързана и с промяната на туристопотока. Все повече пътешественици търсят качество на разумни цени. Добрите условия за зимни спортове, богатият културен афиш, алтернативният туризъм, историческите маршрути и новите атракции, са все предимства, с които община Банско излиза на световния туристически пазар.



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов