Избрани Новини
Българската лютеница ще покорява европейския пазар
08-08-2014, 10:04
Автор:Галина Георгиева
Още по Темата:Реклама на лютеницата на стойност близо 2 милиона евро
Все по-голяма популярност в Европа ще набира българската домашна лютеница. Трационният продукт ще получи престижна реклама на стойност близо 2 милиона евро. 50% от финансирането е осигурено от Европейския съюз в рамките на кампания целяща да промотира емблематични български храни.
Производителите на лютеница с радост приемат новината и очакват повишен интерес към вкусното изделие. Стефан Василев от село Джулюница прозивежда лютеница вече 10 години и се надява, че приходите му ще бъдат увеличени съществено след като традиционния българси продукт завледее европейския пазар.
От Държавен фонд „Земеделие“ са включили в промотираща кампания и киселото мляко, шипковия мармалад, конфитюра от рози и други.
Основните цели на проекта са "да осъвремени имиджа на продуктите, като ги направи по-младежки и приканващи, предоставяйки грабваща информация с цел повишаване на потреблението" на българските продукти.