Бизнесът в Пловдив подава ръка на Локо

Много фирми се включват в кампанията за спасяването на юношеската школа от Лаута

Пловдивският бизнес подава ръка на детско-юношеската школа на местния Локомотив. Това стана ясно, след като десетки фирми от града и региона са изявили желание да се включат в проекта „Бъдеще за децата", стартиран на 15 април от сдружение „Бъдеще за „Локомотив", пише вестник "Труд".

Магазини, автомивки, бензиностанции ифирми за услуги ще се включат в кампанията за спасяването на школата, дала на българския футбол звезди и личности като Христо Бонев-Зума, Гочо Василев, Аян Садъков, Едуард Ераносян, Георги Иванов-Гонзо и др.

Планира се да бъде обявен списък от магазини и услуги, за които ще е валидна много сериозна отстъпка в цените срещу представяне на специална карта на цена 60 лв. Парите от продажба на картите ще се разпределят от „Бъдеще за „Локомотив".

Ходът за подкрепа на школата се наложи заради загърбването на проблемите на младите футболисти в „Локомотив" (Пд) от клубното ръководство в продължение на десетилетия. Затова и последният голям футболист, излязъл от школата на „Лаута", е от набор 1976 и се казва Георги Иванов-Гонзо.



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов