Казанлък ще „лети“ по 300 авиолинии с Wizz Аir

„Открийте красотата на България“ представя Казанлък пред света

Под наслова „Открийте красотата на България“ официалната медия на Wizz Аir започва представяне на нашата страна с Казанлък. Той е българският град, избран от авиокомпания Wizz Аir, с който започва представянето на България на аудиторията на най-голямата авиолиния в Централна и Източна Европа, достигаща до 1.25 милиона пътници на месец. Така през месеците февруари и март 2014 г. близо 2.5 милиона души, пътуващи по всички дестинации на Wizz Аir в Европа и света, ще могат да опознаят Казанлък с неговите природни дадености и уникални културно-исторически забележителности.

В своята специална рубрика “Discover the beauty of Bulgaria“ („Открийте красотата на България“) Wizzair Magazine популяризира града на розите и ще даде вдъхновение за посещение в нашата страна и в Долината на розите и тракийските царе на туристите, пътуващи  по всички 300 линии  на авиокомпанията.

Списание Wizzair Мagazinе е официалната медия на Wizz Аir, което е безплатно и достига до всеки пътник на борда на неговите самолети. Представянето на нашата страна в броя за февруари-март ще бъде един вълнуващ досег на пътуващите с природните забележителности и културното богатство на България.

И специално място тук заема Казанлък с уханието на маслодайната роза и мистериите на древните траки.

В България Wizz Air е  превозила над 900 000 пътници през 2013 г. и обяви нови отсечки от София до Тел Авив, Малмю, като започна 2014 г. с 22 отсечки в продажба по българската мрежа. Така през 2014 г. Wizzair очаква да увеличи броя на пътуващите от и за България с 30% , което означава 26 000 пътници на седмица или над 1.3 милиона на година.



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов