Реклами за лютеница, компот и чушки заливат ЕС

Архив Пловдив

10-11-2011, 12:40

Автор:

Калоян Колев

Всичко от Автора

Държавният фонд „Земеделие" и Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци сключиха договор за това по промоционална програма „Освободете вкуса”.

 

Лютеницата, шипковият мармалад, компотите, печените чушки и още много други любими лакомства от нашата трапеза ще бъдат популяризирани с телевизионни клипове, статии в печатни издания и презентации по време на специализирани панаири и изложби. Държавният фонд „Земеделие" и Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци сключиха договор за това по промоционална програма „Освободете вкуса”.

Рекламата е насочена към вътрешните пазари на Германия, Полша и Румъния. Тя е на стойност близо 3 млн. евро за следващите три години. Програмите за промоция на земеделски или хранителни продукти могат да се разработват от сдружения на производители или производители и търговци. Те кандидатстват в Министерството на земеделието и храните (МЗХ), а документите се подават всяка година в срок до 30 ноември (1-во представяне) и до 15 април (2-ро представяне).

Договорите се сключват с Разплащателната агенция до 90 дни от датата, на която е обявено решението на ЕК. Сдружението или асоциацията внасят гаранция за изпълнение на ангажимента в полза на фонда в размер на 15% от максималното годишно финансиране по програмата.



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов